10 sanningar om mig

  • I 1-3an kollade jag på film varje dag efter skolan
  • Igår skrek Eric ut "Du har en finne där, åhh får jag klämma den!" framför killen jag tycker är..."söt". det var akward.
  • Jag HATAR tandläkarn. Gråter alltid nån tår när jag är där för dendär äckliga kameran man har i munnen..
  • Jag kommer väldigt lätt ihåg namn.
  • Jag är blyg med nya människor.
  • Jag har läst bl.a Nellie Berntssons blogg i snart 3 år
  • Jag har haft samma profilbild på facebook sedan November förra året!
  • Jag har aldrig varit på ett bröllop/begravning.
  • Jag vill flytta till Tyskland/USA när jag har gått klart skolan.
  • Såhär ser jag ut just nu ↓
     
     
    /Mathilda
     

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vilken söt blogg du har! :D
:)
Hoppas du får en härlig kväll, kraam <3

2012-09-26 @ 16:56:06
URL: http://www.presentl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0