Torsdag med boisen

Hej på er! Idag var jag helt död. Börja tidigt så somna typ i duschen + att det regna så himla mycket så den outfiten jag hade fixat passade inte alls och då blev det bara äckliga skitkläder...
Det positiva var att vi (jag, robin, malin, gustav) gjorde en film hela SOn.. Alltså det var som ett prov att Svara på frågor i en film.. Och den klippte Robin i så jag kommer in hela tiden och hoppar, haha svårt att fatta om man inte var med!

Efter skolan tog jag bussen till mörby med Malin, hon skulle till Stina och precis innan hon skulle gå v bestämde jag mig för att följa med. Men när jag kom dit så fick inte jag komma in så jag gick till bussen igen där jag träffa Joel och Robin. Så de följde sedan med mig hem. Efter nån timma kom Gustav och sedan kom även Abbe. För en timma sen drog de ungefär.

Snart kommer mamma hem och då skjutsar hon mig till stallet så ska jag äntligen få rida igen! Hoppas jag inte flyger av nu och gör mig ännu mer illa bara.. Meeeeen det går nog bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0