Skrivardag

Hejsan! Igår drog jag till stallet efter skolan och red puh. Red med sissi och Andrea till hamnen.
Sen kom mamma och hämta mig och då släppte hon av mig vid affären så jag kunde handla godis till idag, för idag hade vi skrivardag vilket betydde att hela skolan sitter och skriver en berättelse/krönika/debattartikel/novell hela dagen och då får man ha godis och sånt med sig!
Så hade på mig min Juicy dress idag med uggsen så det var myyss.
Blev klar vid lunch så resten av tiden satt jag och kasta godis med Robin typ.. 
Slutade iaf vid halv 2 så då drog jag hem till mig med Malin och Julia. 
Vi har kollat på avsnitt av serier, ätit godis och chillat.
Ska sätta mig nu och plugga in idrottsläxan om muskler och hälsa och även min spanska, matte.
Hörs sen!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0