Sjukhuset - vad som hände

Hej kära ni! Mitt internet har krånglat både på mobilen och datorn de senaste dagarna så jag har därför int ekunnat uppdatera!
 
I Lördags skulle jag tävla Puh på vågsjö. Så vi red dit (tog en timma) och började rida fram vid 11-tiden. jag hoppade räcket några gånger men han stannade hela tiden. Alltså inte framför hindret utan överallt på banan och vägra gå fram och var sådär allmänt jobbig bara.. Sen fick jag lite hjälp av Yen och då hoppade han lite bättre. I sista hoppet innan vi skulle gå in på banan kom han lite för nära hindret och rev det, sen hann han ta ett galoppsprång men på nåt sätt råkade han där snubbla så vi gick omkull. (vilket betyder att både häst och ryttare ramlar, för er icke-hästmänniskor). Då skulle han väll på något sätt ställa sig upp men råkade sparka till mig på armen, så jag åkte till akuten och kolla så att den inte var bruten för det var helt svullet, rivmärken och hade snabbt blivit väldigt blått. Men som tur var var det bara en mjukdelsskada. Nu, 4 dagar senare är det bättre. svullnaden har gått ner och jag kan använda armen bättre men det gör fortfarande väldigt ont och det går inte stödja på den.
 
Efter det har jag inte fått rida eller sporta, så jag har mest suttit hemma och kollat på Gossip girl och stickat (No hate, jag satsar på A!). imorgon ska jag få rida igen, äntligen!
 
kommer inlägg snart om allt jag lovat skriva men som inte kommit upp än! snaaart!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0