Min dator och jag har återförenats

Hejhej! nu sitter jag i köket med min gamla laptop som jag använde senast under sommarlovet! batteriet till den gick ju sönder, men nu har pappa köpt ett nytt så jag har alla mina gamla bilder och dokument igen! Kommer säkert komma upp lite flashbacks- bilder nu när jag går igenom allt! Det känns jättekonstigt att använda den och den är grymt stor!
 
Nu har jag skickat iväg min syrra som skulle på disco! kommer ihåg när man var så liten själv och var astaggad på vinsterna i "tryckare", limbo, dansstop och allt det andra.. är 7 år äldre nu! herregud vad tiden går fort!
 
Efter skolan idag red jag puh. Det är så himla blött på fältet. Men det var bättre idag, så jag hoppade först över några stockar i skogen och sedan trimmade jag lite på ängen.
 
Det blir inget Eric ikväll! Hans bror skulle ha nåt tror jag så jag kanske bara kollar på film och äter godis med Malin istället!
 
Hörs senare!
shorts-tider! åhhh miss! :(
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0