Best day

Igår slutade vi runt tretiden, då drog jag och Malin in till stan.Först kolla vi i några classic affärer sen drog vi och åt på burgerking. Efter det drog mot butricks som egentligen var anledningen till att vi drog till stan (för att få inspiration inför halloween) och när vi är typ 5m från ingången till butiken ser jag en kille med en sån jacka jag vill ha (den finns i både herr/dam) så jag sa "Åhh där är en kille med dolmite jacka" till Malin innan jag tänkte/sa "Eyy fan, det såg ut som han i RMM!" så vi gick in genom dörren och då ser jag lilleville "kulan" andra killar från RMM! Lyyyyyckkkaaa!
Efter ett tag gick vi ut från affären för vi kunde inte fokusera på att hitta inspiration när RMM var inne där. Och då ser jag annica komma mot oss, "shit det är Annica och Marcelo från bigbrother" Hahah Åhh bra dag!
Kom hem vid 8 och då åt jag pannkakor till middag och fixa lite saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0