Träning

Igår slutade jag skolan tidigt så var hemma 2. Då chilla jag en stund och sen fram åt 3-4 drog jag ut i spåret. Körde 6 km powerwalk och sen sprang jag 4km. Riktigt nöjd att jag rörde mig 1 mil eftersom det var så himla länge sen jag sprang och det kändes så himla bra då jag kunde springa länge utan att börja gå! 
 
Blev så sjukt mörkt snabbt så var hemma vid 5 och då tog jag ett långt, varmt bad. sen fixade jag mig och sen skar jag upp melon som jag linda in i permaskinka, (så jäkla gott) sen kom mamma och gjorde mozarella och tomater sådär fint! sen stack vi till IP där vi hade Fotbollsfest med laget med Italiensk mat som alla tog med, vi tog ju med det vi lagade dårå som jag skrev.. rolig kväll med mina härliga fotbollsvänner! sen skulle jag igentligen på fest men dethär sluta halv 1 och jag var trött osv så jag gick hem ist!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0