Time to sleep

Nu är denna dag också slut. Shit vad tiden går fort, snart är det skola igen.. hmm. suck. Red på trasan i skogen. var helt kolsvart ute. Ska rida henne igen på måndag förmodligen, så får vi se vart jag rider då! 
 
imorgon ska jag rida puh, ska försöka hinna med en springtur om vädret och min kropp tillåter. Har vartr så himla trött på ista tiden att den ända lediga tid jag har haft har jag bara velat sova på. Men jag behöver få upp flåset lite igen nu och bränna några kalorier (nej jag menar inte "jag ska banta 20kg för jag är så javla tjock). 
På kvällen ska jag hoppa i specialen igen! hoppas Nikkie är duktig
så jag kan ge henne morötter med ett glatt leende på läpparna, sånt där leende där man känner att man är lycklig och kär i hästen man precis ridit! haha lät lite konstigt men ja..
 
Nu måste jag iaf sova så jag orkar morgondagen! 
Puss på er!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0