Info sådär

Heej ni! Sitter i skolan nu och väntar på att tiden ska gå, engeska om 20.. 
Är så himla trött idag! höll på att somna på SOn men "vakna" när jag höll på ramla av stolen. Måste börja sova mer och fokusera på skolan!
 
Igår drog jag till Valla med Lina och red Trasan. Det gick braa liksom! kom hem halv 8 och då åt jag mat. 
Idag ska jag sätta mig med en kopp te och plugga röven av mig direkt när jag kommer hem! E på alla frågor på NOn kändes inte bra, höjde dock flera av de till C & A efter lite klag sådär.. Men jag måste börja pluggapluggaplugga. Har spanska och NO prov om 4 veckor så täkte börja plugga redan nu! haha känns väldigt överdrivet men tänk hur mycket man kommer häga med på lektionerna då och hur mycket mer man kommer förstå! bara av att typ läsa igenom allt 1-2 gånger per dag!
 
Efter min pluggstund åker jag och hoppar i specialen, vi har förmodligen markarbete.. . eller nej det kanske vi inte har btw för det är tävling på söndag! :D jaaa! Får se vad det blir helt enkelt.
 
ska även ta och kolla upp när vi har konfaträffar och planera in de, känns som att första träffen är snart? lite onödig info sådär men ni kanske också hade så tråkigt som jag har att ni faktiskt ville veeeetaaaa...? ♥
 
 
/Mini-Mathilda

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi ska ha banhoppning och träna inför hopptävlingen, frågade Nina! Haha, så du vet!

2012-11-08 @ 14:07:16
URL: http://oneword.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0