Mini-julafton

Hej på er! Igår åkte jag vid 4-5 tiden in till stan med min Farmor. Vi åkte till min faster. Där laga vi mat, städa, baka och fixa i ordning och sen vid 7 kom resten av min familj och min mormor och morfar dit. Det var väll en myig kväll där jag fick tre fiiina julklappar som jag visar sen! Kom hem runt halv ett och då satt jag och min syrra och sjöng och tog roliga bilder. Idag vaknade jag först vid halv 9 av att min lilla familj kom in i mitt rum och sjöng för min Syrra fyller år idag och hon sov i min säng inatt! Så hon öppnade sina paket, sen somnade jag om - såklart, så jag vakna för 1h sen och har nu bara suttit och läst bloggar och bloggat själv. Ska snart fixa i ordning mig för sen drar jag till stallet och rider ut Trasan! Kan ju vara mysigt att bara få lufsa runt ute lite, dvs om det inte är FÖR halt ute... Sen får vi se vad jag hittar på resten av dagen! Nu är det ju bara två dagar kvar till nyårsafton, vilket också betyder att det är två dagar kvar till pommac cupen (hopptävling)!! 
 
Aja, här kommr lite bilder från igår!
Här kom också min lilla outfit med↑
 
/ blus hunkydory / jeans replay / skor uggs / jacka hollister / väska bb /
 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0