lite plans

Dethär inlägget skulle väll ha kommit upp lite tidigare.. men jag lyckades somna när jag kom hem från stallet och sen har jag kollat på film. Anyway, idag var en jäkligt skön fredag i skolan! Vår första lektion, svenska, blev inställd så vi började 10.40 och sen hade vi bara matte,lunch och bild och sen slutade vi 13.30! Hur awesome var inte det?
 
Denhär helgen ska kristina åka på konfaläger så jag ska hjälpa henne med hennes häst gangster. På söndag har vi även lucia i stallet och då ska jag vara med på hurry skurryn där som säkert blir riktigt kul! Vårt lag ska vara utklädda till ninjor och sen kommer vi rida på de största hästarna i stallet.. haha, oj vad jag kommer faila alltså..
 
Fredag: Rida Trasan, Mysa hemma
Lördag: Rida gangster, kanske gå på bio med vänner på kvällen
Söndag: Rida gangster tidigt och sedan Lucia
 
Vad ska ni göra i helgen?
 
Haha åh, underbara vänner!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0