Fun

Halluuu! Lite dålig uppdatering här va? Jo, jag vet.
 
Igår gick jag upp runt sisådär 12. Åkte då till Täby centrum med mamma, mormor och farmor och kollade i några butics! Fick med mig ett par jeans hem som jag äääälskar! Kan visa hur de ser ut sen! Riktigt snygga är dem.
 
Sen lämnade mamma av mig i stallet. Red Trasan och fixade och sånt i stallet som vanligt. Sen drog jag hem och duscha & fixa iordning mig, städa lite..
 Sen kom Malin och Pelle och lite senare även Stina och Eric. Vi snacka väll och körde Twister och sånt :D
 
Idag vaknade jag ännu senare, råka somna om så jag vakna halv 1! Drog till Mörby runt 2 och käka med Pelle och Malin. Vid 4 drog vi hem till mig. Haha vi (jag) hade jäääättteeeekuuul, men de hade "tydligen" inte dem... Dem drog vid halv 6 och vid 6 drog jag till mitt andra stall (ridskolan) och red Nikkie! När jag kom hem skulle jag egentligen dragit till Eric, men jag pallade inte det så jag stanna hemma och kollade på film och chilla...
En liten Outfit från igår kom med också här! (gud vad jag måste tvätta min spegel! men rummet är städat nu)
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0