Året 2012

Nyårsafton 2011
Hade en liten duckface tid (det har jag ibland även nu, haha)
                                         Jag var på min första lokala tävling där jag blev nolla
 
Sommarn kom, ja bytte blogg till thiisa och vi åkte till Mallorca
Jag började rida puh innan sommarn och här var vår första tävling tillsammans
Jag fyllde år!
Jag fick mitt rum omgjort under sommarlovet
Nikkie var bäst, även fast vi alltid fick med oss 4 fel
På vår andra lokala blev vi nolla på huvfusta
Vi tränade vidare för Eva Bengtsson
 
Jag färga håret brunt/ombre
 
2012 har vart ett mindre bra år för mig. Allt har vart rätt så jobbigt, men nu är det över och vi hoppas på ett bättre 2013!!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0