juldagen

Nu känns det som att julen är över... Fast innan kändes det knappt som att den hade börjat.. hm..
 
Idag ska jag iaf bara ta det lugnt! Ska träffa Malin, Pelle och Elin nån gång under dagen och göra en skojig sak! (berättar mer sen) Sen ska jag bara spela familjespel, kolla på filmer och victoria secret´s fashion show ikväll (20.00 på 3an) och bara ta det lungt! 
 
Gillar verkligen mina julklappar i år! Hade inte önskat mig så speciellt mycket.. Först på min önskelista (förrutom häst) stod primeboots och Kenza 10.. Men man får ju inte allt här i världen, och om jag hittar nån bra rea på de sakerna nån dag så kanske jag kan lura med mig mamma till att köpa det ändå! ;) 
 
Det blev en lite snabb och konstig jul... Eller ja, början på julen, den är ju inte slut än! den 23 december svimmar jag i TäbyC så jag får testa på att åka ambulans.. Och nu är redan julafton över.. bara sådär.. 
Det känns som att allt gick så fort. Från att jag vaknar upp på stengolvet i Täby centrum med främmande människor som försöka väcka liv i mig med ett blodigt bakhuvud (låter som att jag överdriver, men så var det), tills att jag sitter här och har fått alla julklappar. Det gick så fort. Jag brukar alltid sitta i flera dagar innan och kolla på alla paket och granska de noggrant vad som kan va i de osv. I år har jag inte kollat på ett ända.. Jag var inte med och klädde granen, och hela släkten är inte ens här. Min faster och hennes kille är i Kalix och min Farfar är inte här. Hm... Tiden har känts så snabb denhär veckan..
 
Härnäst kommer mellandagarna.. Shoppa, shoppa, shoppa! Sen kommer Nyår! Hopptävling blir det också på måndag som varje nyårsafton! kul! ....gud är nyårsafton på en Måndag? aha, "najs".. 
Jag ska försöka uppdatera bloggen braa denhär sista veckan av året 2012! Sen blir det nya tag och nya ideer som kommer upp här! Tror ni kommer gilla det! Så håll koll och var med nu hela tiden! 
 
Snart kommer 2013!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0