Vet inte vad som händer?

Min laddare till datorn har dött så jag kan inte använda min laptop nå mer.. Eftersom jag får en ny dator i skolan om nån vecka så känns det ju lite onödigt att köpa en laddare för 1000:- spänn nu som jag ändå bara kommer använda i en vecka..?

Så alla träningsvideos kan jag inte lägga upp!! Är verkligen hur ledsen som helst för det, men ni kanske kan kolla upp egna videosar, eller gå ut och springa varannan dag efter skolan, eller gå in på mig gamla blogg och kolla på alla videos där undertiden? Förlåt till Er som gör träningsvideosarna, jag ska försöka gottgöra Er!

Dethär betyder också att det bara blir mobilbloggning i en vecka.. Dvs om jag inte lånar nån kompis dator eller mamma och pappas dator..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0