vem vann New Z next top model?

hej! Dethär blir mitt första riktigta inlägg på min nya dator! den är ganska chill, men är ovan vid den så i början är den lite svår.. efter skolan idag drog jag hem och la mig i sängen. åt frukt och mackor och sen råkade jag somna..! så jag missade andra halvan av New Zeelands Next Top Model så om nån av er såg det, VEM VANN? kommentera snälla ni! sedan vaknade jag 17.53 typ. andades nån minut innan jag märkte att min fotbollsträning började 18.00! great! så drog på mig kläderna och cyklade till IP. kom hem för en halvtimme sen. åt mat. nu sitter jag i soffan och kollar på robinson ∞ ska läsa lite läxor snart, ta en dusch och gå och lägga mig! är sjukt trött i skolan känner jag..
imorgon blir det hoppning i hoppspecialen! taaaagg!
 
 
 
vet ni en bra sak också? .. jag har ett webcam program på denhär datorn! 
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Tova

christobelle

2012-08-31 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0