Today

Idag vaknade jag vid 11. Tänkte träna lite innan jag drog iväg men det orkade jag inte utan gjorde bara några ben/rumpövningar. Inte för att det inte vet jobbigt, benen värker och har gjort det hela dagen, haha, men det gick lite snabbare! Sen duschade jag och fixade mig, sen mötte jag Julia vid torget halv 2. Då tog vi bussen in till stan. Köpte lite presenter till Elin. Vid 3 mötte vi Malin, Elin, Stina, Eric, Anna, Clara och Ludvig vid jensens. Käka lunch där och chilla.. Drog hem vid 6. Vid 7 Kom Yen och hämta mig så åkte vi till stallet. Red en runda på en halvtimma. Första gången i nya stallet så checka läget lite och ställde i ordning allt. Kom Hem 9. Åt mat. Nu kollar jag på prodjekt assesorise eller nåt sånt..? Är galet trött nu! Snart ska jag upp och slänga mig i min stora säng och sova. Kan behöva det så man kommer in i rätt dygnsrytm innan skolan som börjar på onsdag!

Åt lite melon mellan stan och stallet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0