så grym!

igår sov jag hos stina med malin efter att ha ridit puh. vaknade upp idag vid halv 1. drog hem 3 och sen har jag typ inte gjort nåt alls.. vid 7 kom malin till mig, vi åt här och sen drog vi till henne. skulle vara lite hälsosamma och springa men sen blev det lite depp och lite så.. då kom stina och ludde och sen även Elin. så istället för en springtur gick vi ut på en prommis, men det började regna så vi drog hem efter 20 min! de andra gick utan oss så jag och malin gick i skogen och prata om allt, rätt skönt faktiskt! sen blev alla lite trötta och några tårar fälldes här och där så jag och malin gick hem till mig och myste med te och ljus! vid 11 drog hon. jag stannade hemma och nu den senaste timmen har jag vart med på min brors livestreaming typ.. haha roliga grabbar detdär, kände mig lite populär för en stund :$ 
 
haha kolla på denhär videon som han som hade livestreamingenhar gjort.... usch börja gråta och skrek lite.. så läskigt!!
 
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0