My day

Har mest legat vid TVn idag och kollat på film, men vid 3 drog jag och mamma iväg till handelsträdgården i ulriksdal och sedan till plantagen för att kolla på träd/växter/blommor till framsidan som nu börjar bli klar! Allt är stenlagt och så har vi byggt upp en låg mur längst vägkanten där vi kommer ställa olika träd/växter! Idag byggde pappa även ett staket som sitter fast i muren! Riktigt snyggt blev det! Kan ta en bild på framsidan senare när alla växter (och lampor som kommer lysa under växterna) är på plats!
Kvart över 5 åkte vi till Coop (trädgårdsaffärerna stängde 4/5) där vi handlade lite frukt och sen åkte vi hem. Efter det har jag dragit mig tillbaka till TVn där jag har ringt/skypat med några friends!

Imorgon blir nog en lång men bra dag! Berättar mer om den då! Puuuss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0