Julia Julia

hej på er! igår sov julia hos mig, johanna var här en stund men sen drog hon in till stan och mötte malin. men vi hade det iaf trevligt, lockade julias hår.. varför vet jag inte men vi hade inget bättre för oss, åt glass och chillade. 
idag vakna vi vid 8.15. då skulle vi egentligen följt med Malin till doktorn mwn vi var lite lata och stannade i sängen istället, vaknade istället upp vid 11. åt frukost framför tvn. vid 2 drog vi till min tandläkare. INGA HÅL FTW! haha jag brukar alltid komma hem med åtminstånde 1 hål varje gång.. men vi åkte hem och satt på altanen och spela gitarr. Julia drog hem vid 6 och sen har jag suttit vid tvn och ätit middag typ!
imorgon byter Puh stall så då kanske jag hjälper Yen att flytta honom.
 
dagens outfit, / jeans h&m / blus daling eller nåt sånt / converse / rayban / 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0